I never disagreed with this, and I was and am willing to repair it.Jarvis wrote:when you buy an equipment from a " dealer " even a used one you do get some kind of warenty
Andi
Our attitude to clients is 100% correct. When there is a probem, we will solve it in the best manner possible. The fact that you are demanding a new board is honestly not correct from your point, but it appears that you are simply not willing to understand this.Anonymous wrote:תנו לי להוסיף פרטים אנדי כשמחר לי את הגלשן לא משנה בכמה הוא אמר לי שהוא מוכר לי אותו כמו חדש!!!! ועוזר לי במחיר כי הוא רוצה שאני יפרסם לו את הגלשן חוץ מזה שהוא גם מייבא אותם והא בכל זאת צריך לקחת אחריות על גלשן שהוא מייבא ונחתך ל2, אם הוא לא לוקח אחריות זה מראה על השירות שלו ועל הייחס ללקוחות
אחרי!!!שהם קונים
אז אנדי או רונן אל תעשו מעצמכם צחוק כי אתם פישלתם בקטע הזה בגדול ולכל דבר יש את ההשלכות שלו!!!!!!
תומר
Users browsing this forum: Baidu [Spider], Bing [Bot], Brent NKB, Camineet, djdojo, Faxie, Google [Bot], Steve271, suisd12, tilmann, Trent hink, Yahoo [Bot], zerogee_ca and 545 guests