Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

Search found 1560 matches

Go to advanced search

by Rockstar
Thu Dec 20, 2007 10:42 am
Forum: Kitesurfing
Topic: Im 25, what kite?
Replies: 62
Views: 5052

Hahahahah! EP sounds angry :x LOL ! I'm sure glad I don't have problems with what others ride! I certainly don't care about the occasional C kite that I see. Maybe it's because they are so lame ! You guys are just digging yourselves in deeper and deeper ! Pretty soon you will be the last of the C ki...
by Rockstar
Thu Dec 20, 2007 10:34 am
Forum: Kitesurfing
Topic: kiting has so far to go and here is why.
Replies: 112
Views: 10045

OMG ! You guys go on with some shit !

Just go fukin KITING !
by Rockstar
Tue Dec 18, 2007 1:13 pm
Forum: Kitesurfing
Topic: Im 25, what kite?
Replies: 62
Views: 5052

Your C kite was probably the only one there !
by Rockstar
Tue Dec 18, 2007 1:11 pm
Forum: Kitesurfing
Topic: Lack of sensitivity
Replies: 13
Views: 1651

No.

Its wishfull thinking on your part,because you are jealous of the Bow kites riders !
by Rockstar
Tue Dec 18, 2007 10:52 am
Forum: Kitesurfing
Topic: girl trouble
Replies: 33
Views: 5770

It could be worse !

She could have got you a redundent C kite !
by Rockstar
Tue Dec 18, 2007 10:51 am
Forum: Kitesurfing
Topic: Im 25, what kite?
Replies: 62
Views: 5052

sounds like some guys have a Christmas depression ... :lol: Worse than that ! An Eternal Depression ! ExperimentalPlayer and AdrenilinDriven have locked themselves in and can NEVER get a Bow kite ! Pity really,they will be stuck with their old C kites alone. On the plus side,they won't have to spen...
by Rockstar
Tue Dec 18, 2007 10:41 am
Forum: Kitesurfing
Topic: kiting has so far to go and here is why.
Replies: 112
Views: 10045

Still pontificating endlessly ! I am glad I spend my time RIDING ! So I have to keep my posts brief. I don't have the time to read these entire posts,too long with too much pseudo annalysis. Had a good old "laff" when I read Surfingwithkite's prediction for the future.......C kites !!.... WTF ? Haha...
by Rockstar
Tue Dec 18, 2007 4:44 am
Forum: Kitesurfing
Topic: We have so far to go..and here is why
Replies: 14
Views: 1478

I am not into endless pontification about how other people should do things.
by Rockstar
Mon Dec 17, 2007 8:27 pm
Forum: Kitesurfing
Topic: We have so far to go..and here is why
Replies: 14
Views: 1478

Re: We have so far to go..and here is why

Watch this vid to see how pathetic we kiters are ! These guys laugh their asses off when they hear that we have to have thousands of dollars worth of gear,pump it up,rig it up and then can't get to bust it out because there is no friggen wind !! http://au.youtube.com/watch?v=9Ivk8SNFWgo&feature=rel...
by Rockstar
Mon Dec 17, 2007 7:52 am
Forum: Kitesurfing
Topic: We have so far to go..and here is why
Replies: 14
Views: 1478

dazza5172 wrote:Good one Rock Star

he is so taking off another thread, hello??? anyone?

Daz :lol:
:wink: :wink:

Go to advanced search